wtorek, 9 kwietnia 2013

Life & stuff #1 - czyli z życia nastoletniego Mikana.

Ostatnio przeglądając stronę internetową pewnego sklepu online znalazłam ogłoszenie o konkursie z nagrodami w postaci wybranych rzeczy z jego asortymentu. Jako, że jest on bardzo drogi, byłam bardzo podekscytowana faktem, że miała szansę otrzymać którąś z tych rzeczy za friko.

Był to konkurs na outfit o tematyce good/bad.
Trzeba było wybrać motyw i przesłać swoje zdjęcie z opisem stroju.

Szybko zdecydowałam się na good, dobrałam ciuchy, dokupiłam potrzebne dodatki.
Zabrałam się na to naprawdę poważnie.

Umówiłam się z Shiru na robienie zdjęć. Jednak ponieważ za pierwszym razem nie wyszły tak jak chciałam, fatygowałam ją drugi raz, kilka dni później. 
Spore zamieszanie.


O to efekty naszych starań :








Naprawdę podobają mi się te zdjęcia.
Wysiłek się opłacił.

Jeszcze słit-focia z rączki - żeby pokazać makijaż.


Model soczewek to i.Fairy Keizen Blue Lens 16.2mm 
Bardzo wygodne i naturalnie wyglądajace tak btw.


Po powrocie do domu (i po odespaniu posiadówki, w którą to zmieniła się ta sesja xD) wysłałam zgłoszenie na konkurs. Ogólnie to byłam nim bardzo podekscytowana. 
Szkoda tylko, że konkurs odbył się w zeszłym roku. 





3 komentarze:

  1. Kocham końcówkę,perfekcyjne podsumowanie całej sprawy. Mówi się trudno, przynajmniej ładne zdjęcia masz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeju, ale jesteś śliczna~
    A zakończenie piekne i rpzepraszam, ze sie z tego śmieję xD'''
    Ale wg mnie sesja jest cudna i naprawdę bym nie narzekała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wspomniałaś, że Amelia rozgościła się w Twojej walizce na dobre i nawet przeprowadziła tam swoje zabawki <3

    I tak, jestem okropna ale czytając końcówkę rechotałam jak głupia XD

    OdpowiedzUsuń