poniedziałek, 3 czerwca 2013

どもありがとう♪

Zostałam dzisiaj wyróżniona w notce Pastelnight
Jest mi naprawdę bardzo miło z tego powodu. Cieszę się, że mój raczkujący blog zdobywa co raz większą widownie i dostaje szanse by ją powiększyć. 

Jako osoba wyróżniona, jestem zobligowana do odpowiedzi na następujące pytania: 

1. Ulubiony dzień tygodnia 
   Sobota.

2. Filmy czy książki?
   Częściej oglądam filmy, ale książki lubię równie bardzo.

3. Ulubiony kolor oczu

   Brązowe i fioletowe - trudno wybrać. 

4. Jedzenie w domu, czy na mieście?

   W domu.

5. Noc czy dzień?

   Noc.

6. Ulubiona piosenka

   Tak naprawdę, zmienia się zależnie od nastroju... Jednak załóżmy, że Meu - "Rashiku Ikimasho"

7. Peruka czy swoje, naturalne włosy?

   Peruka - umożliwia szybką i niemal nieograniczoną zmianę fryzur.

8. Wakacje w Polsce czy za granicą?

   Za granicą.

9. Wymarzona praca

   Stylista zespołu.

10. Strój jedno czy dwuczęściowy?

   Dwuczęściowy nad morze, a jednoczęściowy na basen. (^p^)

11. Ulubiony aktor/aktorka

   Leonardo DiCaprio

Z góry przepraszam, że w tym momencie nie jestem w stanie wyróżnić żadnych mało popularnych blogów.
Mój został nominowany razem z blogiem Ayame - jedenym, który mogłabym jak na ten moment polecić - nie czytam zbyt wielu blogów. Obiecuję, że w najbliższym czasie dokonam wyboru. 

A jeżeli ktoś miałby do mnie jakieś pytania - proszę pytać mnie na Tumblr'ze
Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz