sobota, 15 czerwca 2013

Lookbook #6

Dziś odbyłam (prawie) rodzinne wyjście do Inaby.
Było smacznie! 
Jeju... Jak ja lubię japońską kuchnie. ;;


Miso, chahan i wołowinka... ;;

Do tego herbatka... (>///<)


Mój brzuch był dziś szczęśliwy.
(A powinnam trochę przystopować z jedzeniem... (^^;) )



A teraz szczegóły dzisiejszej stylizacji:

Peruka - xDeadlyShopx
Sukienka - Baby, the Stars Shine Bright - Rose Candle Print One Piece  
(sukienka jest szeroka w talii - pasek na mnie wisiał, więc go nie włożyłam)

Buty - Bodyline
Spinka - H&M

Wisiorek - Avon
Bransoletki - Accessorize



I zbliżenie na makijaż ♪





Wypisuję marki rzeczy, żeby każdy mógł zakupić to co mu się spodoba.

Czy chcielibyście, żebym również wypisywała kosmetyki, których użyłam w danym dniu do makijażu?


6 komentarzy:

  1. Taka fajna i śliczna Mikan <3 <3 <3 Słodziak ;3;

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wole zjeść w Inabie kurczaczka z ryżem i jajkiem :D Wołowina za słona dla mnie tam. Wcześniejszą stylizację z tą peruką kocham najbardziej na świecie <3. Ale i tak ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co mi się jeszcze przypomniało, Mikan! Stwórz konto na Instagramie!

      Usuń
    2. Dziękuję.
      Tak? Ja lubię chyba każde mięso - no z wyjątkiem gęsi i kaczki. xD
      Mój telefon ma niedziałający aparat, więc nie mogę mieć instagrama do września... :<

      Usuń
  3. Włoski mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń